ZAVŘÍT
MENU
0
Stav nákupního košíku
0,- Kč
AKČNÍ PRODUKTY Náhradní díly Motoservis Doplňky Pro jezdce ČTYŘKOLKY PITBIKE MINICROSS ELEKTROKOLOBĚŽKY BUGINY MINIBIKE
ZAVŘÍT

Možnosti platby

V hotovosti přímo na prodejně
V hotovosti přímo na prodejně

Zboží zaplatíte hotově u nás na pokladně.

Přijímáme platby v CZK a EUR. Hotovostní platba je zdarma.

Platba platební kartou bohužel není možná. Své peníze můžete vybrat v některém bankomatu v okolí.

Dobírkou
Dobírkou

Cena dobírky je 39 Kč

Při doručení zásilky na Vaši adresu, od Vás úhradu dobírky vybere kurýr.

Při vyzvedávání zásilky na výdejním místě, uhradíte dobírku pracovníkovi výdejny.

Při vyzvedávání zásilky z úložného boxu je nutné dobírku uhradit on-line a to před jejím vyzvednutím. V závislosti na zvoleném typu boxu je možné dobírku uhradit prostřednictvím aplikace přepravce, platební kartou, či odkazu v mailu. Ve výdejních boxech není možné platit hotově. Výdejní box se otevře až po uhrazení dobírky.

Bankovním převodem předem
Bankovním převodem předem

Po odeslání objednávky se vám zobrazí platební údaje pro provedení platby s možností jednoduše naskenovat a zaplatit mobilním telefonem pomocí QR kódu. Stejné informace Vám obratem zasíláme i na email. Jedná se o číslo účtu, variabilní symbol a částku.

Zboží zaplatíte naskenováním QR kódu Vaším mobilním telefonem, nebo zasláním příslušné částky na náš bankovní účet, případně můžete peníze na účet vložit hotově na bankovní přepážce.

Bankovní převod může trvat až 3 pracovní dny, ale zpravidla to banka zvládne okamžitě.

Bankovní převod je zdarma.

Banka Číslo účtu IBAN BIC / SWIFT
Fio Banka (platby v CZK) 2900513329/2010 CZ5220100000002900513329 FIOBCZPPXXX
Fio Banka (platby v EUR) 2900203187/8330 CZ7020100000002900203187 FIOBCZPPXXX

Platba na fakturu
Platba na fakturu

Jste naším dobrým zákazníkem, který u nás nakoupil v každém z posledních třech kalendářních měsíců alespoň za 50 000 Kč? Pokud ano, zeptejte se nás na možnost platby fakturou a my se Vám pokusíme vyjít vstříc.

Státní instituce, velké firmy, školy, nadace...

Jste naším dobrým zákazníkem z řad státní správy? Odběr na fakturu je možný na základě předložení závazné objednávky, která má tyto náležitosti:

  • kompletní fakturační údaje odběratele a dodavatele,
  • adresa dodání a konečný příjemce,
  • způsob převzetí / dopravy,
  • bankovní spojení a návrh platebních podmínek,
  • výčet objednávaného zboží a jeho navrhovaná cena,
  • kontaktní osoba, telefon, email,
  • razítko firmy a podpis odpovědné osoby.

Originál závazné objednávky je nutné doručit osobně/poštou, případně její kopii poslat naskenovanou jako přílohu mailu.