Časté dotazy
Aby jsme Vám šetřili čas, zde jsou odpovědi na Vaše stále se opakující otázky...
Aby jsme Vám šetřili čas, zde jsou odpovědi na Vaše stále se opakující otázky...
Uživatelský manuál v českém jazyce by měl být přiložen ke každému stroji (nikoli k náhradnímu dílů), pokud to tak není, ihned nás kontaktujte, někde se stala chyba a dodáme Vám ho dodatečně. Manuál si také můžete stáhnout přímo u produktu který jste zakoupil, případně na webových stránkách www.esellgroup.cz v sekci ke stažení. Po přihlášení se v pravém menu (už. jméno a heslo je uvedeno v záručním listu) zobrazí uživatelské manuály, které můžete otevřít, či uložit do svého počítače, případně vytisknout.
Je velmi důležité si tento manuál přečíst před prvním použitím výrobku a dbát jeho pokynů.
Uživatelský manuál v němčině, či angličtině, který může být přiložen přímo u výrobku nepoužívejte. Jedná se o velmi nepřesný, v nějkerých případech dokonce chybný manuál!
Připravili jsme pro Vás podrobný návod, jak reklamovat a jak postupovat při případném problému s doručením zboží.
Nebo vás zajímá spíše možnost vrácení zboží ve 14denní lhůtě?
Aktuální stav své objednávky zjistíte po přihlášení do sekce "Osobní účet" v sekci "Objednávka" (pouze v případě, že jste registrovaný uživatel našeho e-shopu).
V případě že jste zvolil(a) rychlý nákup bez registrace a osobní účet tedy nemáte, pro informaci o stavu Vaší objednávky kontaktujte náš zákaznický servis. Vždy nám prosím sdělte číslo objednávky, které se dotaz týká.
O vyexpedování objednávky je zákazník vždy informován e-mailem, případně SMS, či telefonicky.
V případě osobního odběru, je potřeba vyčkat na doručení "Výzvy k odběru" tu zákazník obdrží e-mailem, SMS, případně telefonicky jakmile bude jeho objednávka kompletně připravena.
Pokud Vás zajímá časové doručení Vaší zásilky, jak a kdy Vám zásilku doručí společnost DPD, Toptrans, nebo Česká Pošta zjistíte zde.
Všeobecně platí že:
Zboží skladem:
Zboží, které není skladem:
Pokud se nemůžete se dovolat na zákaznickou linku, je obsazeno, stále čekáte na lince, nebo telefon pouze vyzvání, věřte že máme dobrý důvod telefon nevzít.
Asi zrovna hovoříme na jiném telefonu a vyřizujeme požadavky zákazníků, kteří se dovolali před Vámi, možná zrovna přišla pošťačka, nebo se věnujeme zákazníkovi, který přišel do obchodu osobně. Ani Vám by se jistě nelíbilo, kdyby jsme při Vašem obsluhování zvedali telefony a mluvili s někým jiným.
Pokud se nemůžete dovolat, buďte prosím trpělivý. Jakmile budume mít chvilku, zavoláme Vám zpět...
Nepřijaté hovory evidujeme a na všechny voláme zpět. Nikdy neodejdeme domů, dokud nejsou všechny hovory vyřízeny.
Provozní doba je Po - Pá: 10:00 - 16:00 | So - Ne a Státní svátky: Zavřeno